Thursday, December 30, 2010

last day in 2010

ape ek nak cite..hehehehe..
sepatutnya aku arini cuti tapi kene keje pulak ganti 5/2/2010..time chinese new year..
esok da tahun 2011 n lg sebulan lagi aku nak brtunang..excited ke..hahahaha...
mcm x pun..brg2 pun xprepare pape lagi..aku yg nk tunang tp org lain yg telebih excited..mcm mane 2..
aku pening btul la tgok perangai bf aku merangkap bakal tunang x lama lagi...da mls nk layan perangai die..
huhhh..lantak die lah..pikir2 pening plak pale aku..

hahahaha...nak tau satu cite x..ade orang nak masuk merisik aku bln 4 nie...hahahaha..kelakar btul sdgkan aku bln 2 nie da nk tunang...xpe r diam2 je dulu nant klu btul2 die nk dtg merisik baru aku gtau die da tunang,ntah pape je...umur da tua ada hati lagi nk dgn org muda..sape yg bace blog aku nie mst trkejut...huhuhu...nie aku x cite dgn bf aku..klu die tau nie mst bebel die..baik diam2...

bln dpn nie aku da kene prepare brg2 buat hantaran..nk 13 dulang..aduyai..byknye..nie keje makcik2 aku la nie cbok2 nk byk..bkl tng aku da bsg da tnye nape byk2...png2...

lastly aku harap interview spa ari 2 dpt la...harap sgt2 dpt keje kerajaan...amin...

ok lah..babai..salam 2010..jmpa lagi 2011...

2 comments:

  1. Selamat menempuh alam pertunangan... Congratz!

    ReplyDelete
  2. tq ye cik hanim..kte slalu bace blog awk..tp baru nk jd friends awk skang..

    ReplyDelete